donderdag 13 september 2012

De heimwee voorbij

Heimwee.
Feitelijk is het voortdurend achterom kijken. Weemoedig omkijken naar iets wat je had, waar je zo naar terugverlangt.
Maar, als je te lang om blijft kijken, zie je niet wat er voor je ligt of wat er nog voor je in het verschiet kan liggen.

Gisterenavond, toen ik via de tv het verkiezingsgeweld met een half oog en oor volgde, zat ik wat rond te neuzen op het internet.
En bij toeval kwam ik op de website van Sunweb terecht. Tot mijn grote vreugde zag ik dat er geboekt kon worden voor de zomer van 2013.
Vanmorgen hebben Kirstie en ik toestemming gevraagd en gekregen om onze zomervakantie voor 2013 vast te leggen. En rond 11.00 uur was de boeking rond.
Yess! We gaan weer naar Elpiniki! Voor de 16e keer terug naar Lesvos.
We moeten alleen nog lang wachten voor het zover is - het moet nog winter worden - maar we weten allebei: het is het dubbel dwars waard!








  
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten